Checkout
Sklep internetowy działający pod adresem dsddeluxepolska.pl i zwany dalej Sklepem prowadzony jest przez firmę Trewer s.c Paweł i Agnieszka Trepka, ul. Romana Popiołka 50, 01-496 Warszawa , NIP 5272471590
Dane teleadresowe:
Trewer sc Paweł i Agnieszka Trepka
ul. Romana Popiołka 50, 01-496 Warszawa
Tel : 224878371 lub +48608118835
e-mail: trychologkontakt@gmail.com
§ 1.
Warunki realizacji zamówienia
- Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy sprzedaży.
- Zamówienia mogą być realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę Sklepu.
- Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail, potwierdzającą przyjęcie zamówienia przez Sklep.
- Realizacja zamówienia Klienta następuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-12:00 na poniższych warunkach:
I. w przypadku złożonego zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem płatności elektronicznych, rozpoczyna się po tym, jak Sklep zaksięguje płatność na koncie bankowym,
II. w przypadku złożonego zamówienia płatnego za pobraniem, rozpoczyna się po tym, jak Sklep sprawdzi poprawność danych Klienta,
III. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową – realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty.
- Zamówienie zostanie zrealizowane, jeśli towar jest dostępny w magazynie .W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, oczekiwanie na dostawę brakujących towarów i skompletowanie zamówienia lub anulowanie całości zamówienia).
- W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (oczekiwanie na dostawę brakującego towaru i skompletowanie zamówienia lub anulowanie zamówienia).
- Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur VAT w postaci elektronicznej w rozumieniu § 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur.
- Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie tylko i wyłącznie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Informujemy, że dane osobowe są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz zgodnie z Ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Sklep nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w ustawie z 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
§ 2.
Ceny towarów
- Wszystkie ceny towarów na stronach Sklepu podane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu (przy czym zmiany cen nie dotyczą zamówień złożonych przed wprowadzeniem tych zmian), wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu i przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.
§ 3.
Dostawa
- Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 5 dni roboczych.
- Dostawa przesyłek realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
- Koszty dostawy:
PRZEDPŁATA NA KONTO:
- kwota 15,00 zł – przesyłka kurierska
- kwota 19,00 zł- przesyłka kurierska pobraniowa
- kwota 0,00 zł – przesyłka kurierska (przy zakupach od 500,00 zł)
§ 4.
Formy płatności
- Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za złożone zamówienie, w tym za koszt dostawy, nie później niż w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy w przypadku wyboru przedpłaty. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do opłacenia ceny zamówienia przy jego odbiorze.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą:
I. płatność przy odbiorze: należność pobiera kurier
II. przelewem bankowym/pocztowym na konto sklepu,
III. za pośrednictwem płatności elektronicznych PayU.
- Bezpośrednie przelewy należy dokonywać na następujące dane:
Bank BGŻ BNP PARIBAS 26 2030 0045 1110 0000 0107 9150
Trewer sc Paweł i Agnieszka Trepka
ul. Romana Popiołka 50
Warszawa 01-496
W tytule należy podać nazwę zamówienia lub imię i nazwisko.
§ 5.
Reklamacje i rękojmia
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych, pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Towar może być reklamowany w przypadku jego niezgodności z towarem zawartym w zamówieniu oraz w przypadku wszelkich wad i uszkodzeń towaru, w tym:
I. wad fabrycznych,
II. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
III. uszkodzeń powstałych w trakcie użytkowania produktu.
- Sklep odpowiada za wady produktu i rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji (przy czym formularz ten nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
- Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, w przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może żądać wymiany tego towaru na nowy i wolny od wad, albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy. Jeśli Sklep nie ma możliwości wymiany wadliwego produktu, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Dostawa towarów po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji odbywa się kurierem przy czym koszty przesyłki ponosi Sklep.
- Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dostarczenie dowodu zakupu: paragonu, potwierdzenia sprzedaży lub faktury VAT (przy czym dowód zakupu nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
- Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy: Trewer sc ul. Romana Popiołka 50, Warszawa 01-496
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI DOC
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI PDF
§ 6.
Zwroty
- Zgodnie z obowiązującą ustawą, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest zwracany w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania.
- Zwracany towar prosimy odesłać razem z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu: paragonem, potwierdzeniem sprzedaży lub fakturą VAT (przy czym formularz zwrotu i dowód zakupu nie są dokumentami koniecznymi do odstąpienia od umowy i mają one charakter jedynie pomocniczy). Jeśli do zamówienia dołączona była faktura VAT, należy odesłać podpisaną korektę faktury, którą Sklep prześle Klientowi.
- Zwrotu należy dokonać na adres firmy: Trewer sc ul. Romana Popiołka 50, Warszawa 01-496
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje Klientowi zwrot całej wpłaconej przez niego kwoty. Oznacza to, że Sklep zwraca Klientowi kwotę równą cenie towaru . Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie zwraca kosztów przesyłki.
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU DOC
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU PDF
§ 7.
Gwarancje
- Okres gwarancji określony jest przez producenta towaru i jest on oznakowany na produkcie.
- Towar reklamowany należy przesłać na adres Sklepu.
- W ciągu 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do wymiany towaru.
- Koszt wysyłki wymienionego towaru ponosi Trewer sc
§ 8.
Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Trewer sc
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.09.2017 r roku.
§ 9.
Przetwarzanie danych osobowych
Składając zamówienie w sklepie dsddeluxepolska.pl, w celu jego realizacji, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)
Oraz wyrażam zgodę na przekazywanie sobie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej i pocztowej.